Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"2018-08-06 16:40:0129 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. |
|
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
|
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)2018-05-09 18:17:58Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? |
|
Zasada Pareto w biznesie i nie tylko2018-05-09 18:14:52Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Organizacja szkolenia. Jak uniknąć problemów?2018-02-23 15:12:53Szkolenia sprzedażowe mogą znacznie poprawić wyniki twojego sklepu. By tak się stało, musisz wybrać odpowiedniego trenera i dopasować typ szkolenia do swoich potrzeb. Podpowiadamy, jak to zrobić. |
|
Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia2017-11-15 10:41:03Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i technik sprzedaży skierowane są do wszystkich tych osób, które chcą dowiedzieć się nieco więcej o stosowanych w różnych miejscach technikach sprzedaży. |
|
Jak wybrać firmę szkoleniową?2017-11-06 08:51:00Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych. |
|
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta2017-08-02 09:51:10W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. |
|
Zbuntowane talenty też szukają pracy2017-07-11 11:44:49Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.